2013年1月18日 星期五

敬老

菲菲不敢說自己是一個十分敬老的人,不過對長者總是很包容的。今天不知是菲菲食錯了藥,定係情緒已到了臨界點,竟然…

先講今早,我和工人在亞皆老街等過馬路,當時是八時多,來往的車輛並不多。在等過馬路的一、兩分鐘間,有三位滿頭白髮的長者,先後不約而同地推開站在最前的我直衝過馬路。我不知他們有甚麼要事要做,弄到如此趕急,不惜做出如此危險的行徑。就算佢地五十年前真係賽跑冠軍,我都唔信佢地會跑得贏高速飛馳的車輛。還有,我三次被人差點推出馬路,他們有沒有顧及別人的安全?當時是有點氣,不過算了,既然大家都無事就算了。

下午,我和工人接2個仔放學。菲菲住在街市樓上,下午的街市實在很擁擠。就在我家大廈的門口,我正在安排兒子逐個進入大廈,剛巧有一位使用柺杖的老翁快速地在我身邊經過。當他經過時我們發生了踫撞,老翁失重心跌向旁邊的發泡膠盒。我嚇了一跳,好怕老翁會受傷。原來老翁身手不凡,在電光火石間已用柺枚打了我一下!本來我係怕佢有事,但即時火上心頭!佢當然好大聲地話我撞跌佢,但我當時係站著,係佢撞我,唔係我撞佢喎!比人撞完、打左一下,仲要比人鬧,真係話之你係邊位,忍唔住吆喝佢︰「你打人就唔啱!」老翁話我撞跌佢,我工人都忍唔住反駁佢︰「係你撞到人自己跌倒仲鬧人?」老翁當然唔會罷休,繼續大聲鬧我撞跌佢,企圖用群眾力量迫我道歉。換了是以前,可能我會當咩都聽唔到行在去,但係果刻真係好嬲,於是我不顧儀態向他吆喝多一次︰「你打人就唔啱!」

老翁係不忿的,但係我被長者欺負了太多次,再係咁落去我都面對唔到自己。

係,我係當街當巷同一個老翁吵,表面上佢好似係比我撞跌,但事實上係佢持老賣老,自己橫衝直撞仲要打人,我再忍真係對唔住自己。

可能大家認為係菲菲沒有教養或EQ不夠高,如果老翁撞到的不是我而是我的兒子呢?誰向我的兒子道歉呀?

做了媽媽,真係夠狠的…

2 則留言:

  1. 以前老人家比現在的有品得多!等小巴/巴士往往就是那些老人家表演「打尖」搏你們班後生既不敢出聲,費時以為恰老人家。

    sorry, 第一次留言就講壞話,唔好意思呢。

    希望blog 主快快消氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的留言呀!

      我在自己FB講呢件事,有人質疑我係唔係好少去旺角,其實我就係住響旺角,先至有如此體會。只有假日才來旺角的人,他們覺得旺角的人「應該」是橫衝直撞的,住宅區的人就「有禮」得多。但旺角是我的家呀!每天都要應付不顧自己不顧別人的途人,我想不是住在這區的人是不會感受到的。

      亦很認同很多老人家喜歡扮懵打尖,我都試過比老人家夾硬推開要衝上車。如果夠薑話佢咩?佢有本事鬧足你成程車。彷彿不讓他插隊就是彌天大罪。算了,我都不想增加社會的怨氣,就繼續提升自己的EQ吧!

      希望有空多些來指點!^^

      刪除