2016年9月1日 星期四

知性美女

今天開學日,上小學的兩個哥哥要早些出門,妹妹唔駛咁早返學,我就同妹妹傾下密偈。

我:「今日可以見返班同學仔,你最掛住邊個呀?」
妹妹皺起眉頭擰頭。
我講咗幾個同學的名字,妹妹都繼續擰頭。
我:「你同小慧最好朋友喎,你唔掛住佢咩?」
妹:「佢唔同我玩呀……」
我:「點解呀?」
妹:「佢話我貪靚係唔啱,所以唔同我玩。」

估唔到在五歲女孩的社交生活中,已開始爭研鬥麗了。我都唔扮謙虛,我個女樣子標緻,有一頭及腰的長曲髮,老師們都好鍾意佢。因為佢在班中都係數一數二的靚女,幾乎所有表演都安排佢在前排中央位置,難免惹人妒忌。

女孩排斥靚女係自然現象,但我堅持女性無論咩年紀都要扮靚。由 BB 開始我就為我的寶貝女扮靚,靚已經成為佢生活一部分 。沒有外在美,邊個有興趣瞭解你有冇內在美?

靚女除咗要識扮靚,仲要豐富內涵和提升修養。我就藉住呢個機會,向女兒灌輸成為靚女的內在條件。

第一,要繼續堅持自己愛美的追求,不要因為別人的說話而扭曲自己。連自己的儀容都堅持唔到,佢將來長大仲有能耐堅持其他嘢嗎?

第二,別人因為做不到而妒忌,絕對不是自己的錯。講真,做靚女好忙㗎,淨係打理把長髮都要唔少時間啦,要靚真係要勤力㗎!

第三,佢要走知性美女的路線 (小孩理解為又靚又叻),就預咗比大部分女孩排斥。基於吸引力法則,被排斥係好正常。因為知性美女與眾不同,有個人風格,有獨特見解,能幹又細心,一般人是接受不了她的氣場的。

我好細個就想成為一個又靚又叻的事業女性,奈何被家人打壓不准我扮靚。到我有能力裝扮自己就被視為反叛,總之愛美就是錯。但我相信女兒是一個比我更出色的人,為了讓她更出眾,我會陪她走過每一段被排斥的路。

沒有留言:

張貼留言