2016年9月26日 星期一

睇樓趣事

近排我們要搬家,就四處搵 agent 睇樓。在呢段睇樓的經歷,令我對現今的地產行業開了點眼界。

我諗我們搵了六、七個 agent 去睇樓,因為睇唔啱所以搵完一個又一個。當 agent 同我們睇完樓,知道我們睇唔啱,就好似了咗件心事咁,冇再搵其他盤比我們睇。

又有另一位 agent,我專登打電話約佢睇樓,講好搵樓條件,點知佢話有事不能帶我們去睇樓。最初我以為佢比其他客約咗,後來我搵其他 agent 睇樓時先發現佢呆站在新樓盤外做開放日。當時我覺得好奇怪,明明有客約都唔去睇樓,反而走去新樓盤度姜太公釣魚。呢啲係咩邏輯?

之後有一個 agent 帶我們去睇樓時,在中講:「呢個單位好多客都話有問題,不過即管睇下啦」。唔係呀?明知有問題都帶我睇都算嘞,你講到出口,我即時覺得好掃興啦。果然間屋係好唔掂,有兩間房係完全冇窗,點住呀?

仲有一個好得意的 agent,帶我們去睇咗兩間,問我鍾意邊間,我話兩間風水都唔好所以不考慮。我估佢係信耶穌的,一聽到「風水」呢兩個字就變面,仲話「呢啲嘢信就有唔信就冇啦!」。我講得出就即係信啦,而家又唔係返教會,唔駛用不屑的語氣對待客人掛?

而最奇怪的就係幫我們促成交易的 agent。我在網上睇到一個盤好啱我,我就約佢睇樓。但我們未見面就話業主有苛刻條件,而呢個條件係絕對不能接受的。咁即係點呀?登個廣告黎趕客呀?之後佢有 send 過幾個盤比我,但完全不適合,我都冇意欲搵佢睇樓。到最後我睇樓睇到幾乎絕望時,我 send 咗 個 whatsapp 比佢,講清楚條件,佢就搵到一個盤比我。

呢個單位果然好合我的條件,於是我們就著手還價了。其實個盤開價合理,我求其還咗少少價,但我最看重的係免租期。點知個 agent 一味同我挫價,完全唔識傾免租期。我三番四次話價錢已經 ok,我只想有長啲免租期。佢好似聽唔明咁,不斷話要同我再傾平啲。

最終我係見到業主代理人,親自講清楚我要免租期的理由,業主就即時答應了 。嗰一刻,我真係覺得我個 agent 有啲廢,咁小事都傾唔到。因為我睇咗幾十間得一間合適,我先會容忍一個如此不濟的 agent。

點解而家啲 agent 會咁奇怪嘅?定係當年我做 agent 時訓練較嚴格,所以佢地的行為在我眼中就係低級錯誤。點解咁多 agent 好似習以為常嘅?可能我已經是老古董,同時代脫節了。

沒有留言:

張貼留言