2013年12月15日 星期日

火山爆發

我的三個小孩,性格各異。

大仔算係斯文靚仔果一類,細心體貼,好奇心重,但非常膽小。如果遇到少少不如意第一時間係喊,唔識表達自己的情感或需要,有時對住佢好似玩估歌仔咁。

二仔比較活潑,非常機靈,很會逗人開心,但疑心較重。如果感覺不安全,就第一時間閃人,危機感好重。

孻女係極度愛美的狂野小貓,性格大開大合,不論開心定係唔開心,都係以大呼小叫同誇張動作黎表達。開心時 natural high,唔開心時就火山爆發,係一名烈女。

作為母親的,無論佢地係咩性格我都咁愛,我最愛佢地有自己的 style,三個小朋友互有火花時,都幾令人哭笑不得。

而我最不喜歡的,就係旁人將佢地互相比較,話亞哥唔夠細佬妹叻,二哥最得人鐘意,亞妹好嘈等等。我最唔鐘意親朋戚友當住小朋友面前講邊個叻邊個蠢。講果個好似閒話家常,又好似認為我唔知 D 仔女係咩材料咁,滔滔不絕咁評論,有冇諗過小朋友聽到呢 D 批評會有咩感受呀?我唔係話我的仔女天下無敵冇得彈,就算你見到小朋友有咩優點缺點,都唔係當在佢地面前如數家珍掛?

細女才兩歲半,今日佢忽然興起拿起筷子食野,佢小手肌未發育好,用拳頭手拎筷子有幾出奇?唔駛要我立即糾正佢呀?就算我要糾正都唔係而家啦,最少都等多一年先至會教佢手勢同用力方法。用筷子食野,對於一個小手肌未發育好的幼兒黎講,真係好吃力的,要將手指分別活動同用力,唔係講就得 lor。佢左右手都有用,又比人話佢好用左手。一黎佢平時係用開右手,就算佢真係用左手又點?有咩問題呢?

大仔唔想我斟熱茶比佢,佢一時情急唔識講就喊左出黎,當時我都未知佢想點,旁邊的人又意見多多。可唔可以比少少空間我同個仔溝通下先,瞭解下佢因咩事喊先呢?咁快就七咀八舌,我要處理左個仔先定係應左你地先呀?最終我都係忍唔住鬧左個仔幾句,心中有少少愧疚添。

細仔食飽想同人玩,有位親友無啦啦走埋去話要餵佢食野。佢已經三歲啦,唔駛人餵好耐,不過你鐘意玩餵仔就玩啦。但係佢將舊熱到出煙的燒賣塞入佢個口度,唔喊就奇啦。想比茶佢飲,唔駛用湯匙的,比隻杯佢就得啦,佢識自己拎住隻杯飲茶ga。

招呼完呢班男家親友,唔呻返幾句,我怕我會抑鬱呀!

沒有留言:

張貼留言