2013年12月13日 星期五

無法理解的事

在飲宴中,朋友快五歲的兒子在玩閃卡,玩得非常興高采烈,大家食緊野時佢都不停玩,他的媽媽在旁邊餵食。玩玩下閃卡,他的父母就問他英文 One Two Three Four 點串,串得對媽媽餵一口菜,答唔到爸爸就抽走一張閃卡。

飲宴後,我同老公討論此事,有好多我不能理解的地方。

1. 點解一個五歲小孩會有咁多閃卡既?好明顯係佢父母買比佢啦。我從來冇買過呢D野比我的小朋友,如果第時佢地有零用錢自己去買,我都會同佢地討論如何善用自己的零用錢,唔會硬性阻止佢地買,但會引導佢地去思考金錢和慾望之間如何去平衡。

2. 點解在飲宴唔鼓勵小朋友和同席的人交談?以我所見,呢位小朋友好似冇叫過任何人,亦冇興趣瞭解正在參加一個咩飲宴,更加唔知自己食緊咩,要注意咩餐桌禮儀等等。其實佢黎係做咩呢?他的父母白白錯失了一個社會教育的機會喎。

3. 點解五歲都要人餵?唔好理佢用咩餐具,筷子又好,湯匙又好,叉又好,甚至用手都好,一個五歲小孩唔識自己食飯嗎?仲要媽媽一啖一啖咁餵,太離譜了吧!

4. 點解在社交場合食緊飯時會同小朋友串字?呢D唔係屋企做的嗎?出黎食飯係社交活動,串字係家中的溫習活動,咁都會攪唔清咩?

兩日後,我們又再見面,當時小孩返了學,我和媽媽傾計,話題講到補習班。

友︰你有冇同亞仔報劍橋英文課程?
我︰(唔知佢講的課程係乜) 係咩黎 ga?
友︰英交課程 lor
我︰有咩學 ga?
友︰英文 lor
我︰即係學 phonics、grammar。串字定係其他野呀? (我真係唔知嘛!)
友︰有得考試 ga
我︰考 d 咩 ga?

黎到呢度,我朋友覺得我九唔搭八,行開了。

我又唔明…

1. 點解幼稚園生一定要去學英文呢? (我認我懶,所以亞仔冇讀果d要考試的課程。)
2. 既然有一個課程佢想報,佢唔知個課程學咩都得?其實佢知唔知自己做緊乜呢?

係我落伍定係時代變遷得太快呢?我完全跟唔到朋友教仔果個 beat,完全唔啱 channel,理解唔到。.

3 則留言:

  1. 我覺得個社會有病,果啲試,M 要考中學時我都有幫佢報,但除咗攞個“資格”去報學校,其實冇乜用。我同你嘅睇法同做法都好似,如果你覺得係啱,堅持下去,你個仔大個時會識得分。。。

    http://sally-smallthoughts.blogspot.hk/2013/11/blog-post_19.html

    回覆刪除
  2. 我最近在寫中學選科和有關的想法,在剛貼的文提到當年如何“預備” Cambridge English(其實沒有預備),有興趣可看看。。。

    http://sally-smallthoughts.blogspot.hk/2013/12/blog-post_14.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 看了你以上兩篇文章,都覺得我地想法同做法都好似。我會堅持的,好開心有知音人!

      刪除