2013年12月11日 星期三

生命的元素

老公問過我,對小朋友有咩期望。我的答案很簡單,就係希望佢有自己的夢想,和努力去實踐它。我冇諗過小朋友長大之後會做咩職業搵幾多錢,只係想佢地做一個有「生命」的人。

每個人未入土都叫做有生命,但有幾多人真係做緊一 D 佢真心喜歡的事?又有幾多人為了生活而放棄自已的理想?我和老公都在做自己真心喜歡的事,不是因為我們有家底 (我們的父母都係捱大成頭家),而係我地有信念,知道自己想要 D 咩,想做 D 咩,一直為自己的夢想而堅持,所以可以做自己真心喜歡的事。

菲菲一直深信,只要有自己的意願,有為自己的意願計劃、實踐、學習和努力,就會一步一步達到自己的理想。我老公亦然。菲菲仍在求學時,老爸堅持要我讀會計,因他心目中的菲菲係應該做會計師。真係唔好意思,菲菲係數字白痴,中學讀了4年會計,LCC考到 Higher,都從來沒有 balance 過一條數。我心知肚明,我絕對唔係做會計師的材料,在報大學時,完全沒有選會計這科,我選了自己喜歡的 Marketing。老爸為了此事,生平第一次同我反面 (之後仲有好多次,都係因為我冇跟隨他的意願,唉!)。

到出來社會做事,老爸不喜歡我做 sales,要我做秘書或不用外出的文職。但我份人太好勝,做文職對於我黎講太冇挑戰性,所以我冇理佢,繼續做 sales,繼續在工作中找到挑戰和滿足感。做銷售係一份先苦後甜的工作,在未有收成之前係要不斷付出,唔係每個人都有這份能耐堅持。做銷售又可以擴闊我的眼界,迅速地在「社會大學」學會了不少學校沒有教的事,我就更加堅持自己的信念,去為自己的未來作好準備。

菲菲都想自己的小孩有為自己而堅持的能耐,從小我就訓練佢地自己想辦法解決問題。就算係好小好小的困難 (例如拿一些自己拿不到的東西),我都不會幫忙,只會引導佢地自己想辦法去解決。久而久之,幾個小朋友每當遇到困難,都會嘗試自己解決,或找其他2人幫忙解決。這就是「生命」的其中一個元素,我不知他們將來會遇到咩困難,唔知我有冇能力為他們遮風擋雨,但他們有能力為自己找出路,這才是生命最基本的元素呀!

這幾個小孩,未必是成績優異的模範生,亦未必是十項全能的小天才,但我有信心,佢地係會行出一條真正屬於佢自己的路,他們不會為「沒有做過的事」而後悔。我不需要佢地羸在起跑線,只希望到佢地在終點時會為自己而驕傲。

沒有留言:

張貼留言