2013年12月9日 星期一

學校沒有教的事

又係菲菲自我感覺良好的分享~ 呵呵呵~~

大仔五歲多,但他的心思和行為已經不像一個五歲小孩咁簡單。

在吃飯時會先夾餸比我,之後至夾比自己。
外出時,一定做好哥哥,幫忙照顧弟妹。
會提出幫我拎重物,雖然佢拎一陣就頂唔順要比返我,但我欣賞他肯嘗試幫手。
和我出街時,會幫忙睇交通燈,會「提醒」我綠燈先可過馬路。
和我外出食飯時,會幫我準備牙簽。

這個小男孩雖然有點膽小,但他的體貼就是最討人歡心的優點。

2 則留言:

  1. 好 sweet,長大後一定是個好男人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要做好男人,要教他體貼之餘仲要專一了,不然變了花心蘿蔔就係壞男人了。哈哈!

      刪除