2013年9月1日 星期日

暑假結束了

明天係9月2日星期一,兩個仔要開學了,亞女就星期二才開學,過埋首2星期的適應週,大家的生活就回復正軌了!

暑假是小朋友的假期,但對家長來說就是最忙碌的日子。平時佢地返全日班,日間我有大部份時間都可以自由支配。但放暑假就要諗下同佢地去邊度玩,有咩新見識,等佢地唔好白白浪費學年中最長的假期。

有些朋友忙於為小朋友報暑期班,大仔的其中一位同學 (升K3),就一日之內可以返4個 session!咁即係放假定係「進補」呀?我都有同大仔報暑期班,只係每天一節珠心算。其實每天一節我都覺得密,所以我就暫停了星期六的普通話,起碼星期六和日都是全日休息。

想當年我放暑假,邊度有暑期班呢回事。放暑假只係響屋企玩,乖乖在開學前完成暑期作業就算了。家人亦沒有安排咩活動比我地,即係全天侯 hea 住等開學,邊有而家 D 學生咁忙。我就奉行「工作時工作,遊戲時遊戲」的宗旨,所以在過去一星期,幾乎每日都帶小朋友去玩。去了科學館、太空館同文化博物館,參加朋友的生日派對等等。趁而家冇咩考試壓力都唔去玩,我會覺得對唔住 D 小朋友。

可能係想補償返自己啦,我童年時暑假都係渾渾噩噩咁過,所以會好想自己的仔女可以開開心心咁放暑假!

沒有留言:

張貼留言