2013年9月26日 星期四

物質 VS 抗逆

今日執下亞女的頭飾,兩歲人仔竟然有三盒咁多,我忍唔住影張相 POST 上面書同朋友分享。

原來我真係唔夠貪靚,朋友們個個都話佢地個女 (都係兩歲) 閒閒地有十盒八盒頭飾,仲未計其他飾物,我呢D係小兒科。其實頭就得一個,一個月都係得三十日,買埋咁多頭飾戴得哂咩?可能我對飾物係抱簡約態度,頭上永遠只得一個髮夾,唔會夾到七彩咁,所以冇諗過一個兩歲小朋友竟然會有十盒八盒頭飾。對於小朋友的一切打扮,我都係抱簡約態度。衫褲鞋襪全部夠用就唔再買,因為佢地大得快,買咁多最後都係浪費。

再諗深一層,而家好多家長都鐘意用物質去襯托小朋友。這不存在能力或對錯的問題,我只會考慮咁樣做對小朋友的AQ有多大幫助。AQ即係抗逆力有幾強,當你面對逆境時,有幾大能耐去面對和處理。物質太豐盛,在某程度上係削弱了小朋友面對逆境的能耐。一直都都係食得好、穿得好、玩得好,一旦生活質素有所下降,對於小朋友來說就係一個逆境。須知人生幾十年,不可能年年順境,事事如意。如果連物質這小小的關口都過不了,其他人生的關口又如何度過?

節儉不單是一種美德,仲係教育小朋友一種生活態度,就係不需奢華亦很快樂。個個口口聲聲話最緊要小朋友開心,不斷用物質去堆砌所謂快樂童年,但這樣對小朋友的心智有甚麼幫助呢?

2 則留言:

  1. 搞错了,那些父母没有当小孩是女儿,是barbie公仔。

    搞清楚这点之后,其他行为就会变得合理的了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!滿足媽媽小時候玩芭比的心態…

      刪除