2013年9月7日 星期六

A4單行簿

收到通告,大仔要買2本A4單行簿做剪報和週記。呢個星期都忙於孻女的新生適應期,到今天下午才有時間去買。

到樓下文具店找,找不到合學校規格的單行簿,唯有行去奧海城三期的大眾書局搵。估唔到咁大間書局只有一個品牌係適合學校的規定,更估唔到一本A4單行簿索價四十幾蚊!定價實在不合理,所以不買。

於是打算轉去附近的海富商場睇下,記得果度有2間平民文具店,我估點都唔駛四十幾蚊一本掛。

正當準備入商場之際,一位九十後小女生截住我,話做奶粉市場調查。見佢在一個住滿長者的屋苑 (即係唔多媽咪和BB),加上烈日當空,要搵合適人選做奶粉市場調查,太辛苦了吧。瞄到佢後面有個 supervisor 及實,即係想蛇入商場涼冷氣都唔得。見佢咁可憐,就當幫下佢啦。點知一問就問左半個鐘,自己捉蟲添。而我呢半個鐘的酬勞就係一張七仔二十蚊 coupon。

入到商場,地下的文具店開了燈但關了門,東主似乎去了洗手間。上二樓的文具店,竟然執左。行到腳軟兼口渴,就拎左張 coupon 去七仔度買飲品。順遁行去旁邊的富榮花園,諗住去 E Cosway 買少少野。途經海當街市時,發現街市因為商場準備升格而結業。去到富榮時,連 E Cosway 都執埋!天呀!我想買少少野姐,唔係咁趕盡殺絕呀?

之後折返海富位於地下的文具店,仍然找不到學校指定的A4單行簿。我投降了,明天再去油麻地搵吧。

3 則留言:

  1. 如果長期要不定時買文具,有時間的話值得多走走看下,價錢可以有不少差距,我試過同一區同類型文具店都不同價錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大部份文具都不用買,幾乎係一年買一至兩次就攪掂。最終,我去了油麻地的中南找到合適的單行簿了。

      刪除
  2. 我好肯定你去溫一顆 3卡鑽石會容易過你溫A4單行簿,好悲哀

    回覆刪除