2014年11月30日 星期日

小家「大」男人

有些人,不論你容忍咗佢幾多次,原諒咗佢幾多次,都會不斷挑戰你,這些人可以點形容?

基於不想我老公難做,縱使我再討厭佢,都未發佢圍。呢條友得罪的不止我一個,有另一人的太太都好討厭佢。佢為人如何我不評論,佢有冇瞞住佢老婆出去攪攪震我冇證據。但佢睇唔起女人就不容置疑。

佢多次在我老公前中傷我,攪到我地吵大鑊。寧教人打仔莫教人分妻,呢個道理佢識唔識㗎?以下有單嘢又關佢事,我忍唔住要發洩一下,姑且叫佢做A 君啦

今日老公突然話某朋友新屋入伙,佢明晚要單拖去食飯。聽到我一頭霧水,個朋友我都識仲好好傾,點解新屋入伙冇我份?佢老公話 A 君霸哂啲位,冇位比我喎。聽完仲 R 頭,又唔係 A 君入伙,關佢咩事呀?如果冇位坐未企 lor,好小問題之嘛。

老公開始九唔搭八,話去酒樓飲,所以冇位。咩料呀?新屋入伙去酒樓擺酒?呢位朋友唔似咁鐘意排場喎,越講越唔明。老公終於講出重點,呢次飲宴係 A 君攪嘅,我估佢係借朋友新屋入伙為名,攪場飲宴去招呼佢啲生意朋友掛。

聽宪即刻明哂。冇位?唔想請埋我就真。老實講,請我都唔一定去,但男人老狗做埋呢啲小動作,仲同我老公講到明冇我個位,我又睇唔起佢多一次。

沒有留言:

張貼留言