2014年11月21日 星期五

身份象徵

很多年前,有張信用卡係身份的象徵。但現在對某些人來說,信用卡可能是負債的代名詞。

到了2014年11月,回鄉卡搖身一變,成為大家都引以為傲的身份象徵。有回鄉卡,可以在國內吃喝玩樂、打工、做生意,連結婚生仔都得。

回鄉卡不單是一張可以落葉歸根的 Return Home Card (潮爆佔中英語,令人大開眼界!),仲可以幫你搵工順利啲。失效的回鄉卡,會令多少僱主卻步?就算洗心革面了又如何?所有與國內有關係的工作都做不了,會失去幾多發展機會?

工作以外,想去旅遊觀光又唔得,如在香港搵唔到伴侶,連返大陸結識異性的機會都無了。

有人形容被取消回鄉卡係好「恐怖」,但我只覺得可笑。既然都擺明車馬話不喜歡大陸,人家取消了你的回鄉卡,實在理所當然,有咩咁恐怖?唔通我明知你唔妥我全家,都請你入屋嗎?

汝之智慧,不可思議!

5 則留言:

  1. 哈哈,我呢排冇心機寫,又病,但睇你呢篇笑死!
    咪係囉,佢地既然都唔鍾意中國,入唔去又如何?有乜咁恐怖呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地充份表現咩叫輸打嬴要 XD

      保重呀!

      刪除
    2. 宜家好多九十後都有病, 因為被怪獸家長教化了。

      刪除