2014年5月21日 星期三

終生學習

菲菲大學時主修市場學,但我的爸爸經常問我有關中國歷史和文學的事。我沒有讀過中國文學,中國歷史只讀到中三,仲要係勉強合格嗰隻,所以爸爸問的課題我全部都唔識,爸爸就會話我讀到大學咩都唔識。同類事情在人生中經歷了 n 次,令我很不快。心諗,你明知我讀 marketing,無啦啦走黎考我中國歷史,係咪玩嘢呀?

大學畢業真的冇乜大不了,區區一個學士課程,只係某專科的基本入門課題,距離成為專業人士仲有十萬九千里,絕對不值得驕傲,但亦未至於咩都唔識咁離譜。自問都算好學,自大學畢業後都斷斷續續學過好多課題。有人問我點解唔讀碩士和博士,偏偏走去學咁多其他嘢,因為我知道自己想要啲咩。

讀完 degree 入唔返自己讀嗰行,就知道再讀上去對我幫助不大。因為我投身銷售行業,所以進修銷售技巧、人際關係和性格學等等的課題。呢啲課題都幫到我提升工作能力和質素。職業生涯中曾放過一個悠長假期,在假期中就學下普通話同日文,因我真的喜歡學外語。做了媽媽就學湊仔,請了工人就學做一個好僱主,而家掌握到家庭節奏,又去學返自己鐘意的 topic。當然我仍在學習一些人生課題,正在努力改進自己中。

學習不是固定的,但是必須的。在香港這樣的大城市,每件事都在急速演變,保持終生學習的態度,才不會被社會淘汰。學如逆水行舟,進則退。在學會各種技能的同時,也要學會修心。任何學問都有助人和損人的一面,修心可令學問發揮正面作用,但心存歪念,就會變成持術欺人,後果只會累已累人。

修心比起任何學習都重要,近期有人提醒我品格不夠高尚 (即係冇品? @@”),咁我就注意下改善自己啦!

近排菲菲忙於上課,疏於貼文,希望大家見諒!

沒有留言:

張貼留言