2014年5月1日 星期四

生日飯局

我地有為資深學生慶祝生日的習慣,一般都會一呼百應,次次生日飯都會坐滿一圍檯。

昨日我如常為一位學生安排了一個生日飯局,除了壽星,我和老公就係必然出席的了。本來只有4個人報了名會來 (咁少…),但在最後一日,一個話有事做唔黎,一個話病黎唔到,仲有一個就大陸返唔切黎 (最後呢位都有在尾段趕到,有心有心!)。結果,除了壽星和我倆之外,就只有一位學生有黎,總共4人。

攪生日飯都咁凋零,我都替壽星仔感到心傷。

佢平時冇乜點出聲,同學們的活動都甚少參加,可能同學們對佢感情不算深厚,所以報名人少,出席率更奇低。可能因為太少人,亦可能因為壽星仔太靜局,呢次可算係我參加過的最悶的一次生日飯局。

沒有留言:

張貼留言