2017年1月9日 星期一

愛心爆棚

身邊的每一個圈子,總有一兩個願意為大眾付出而且是愛心爆棚的人,我他們彷彿是團隊中的愛心大使。

這些愛心大使義無反顧的付出,的確為大家增添了不少力量。但在另一個角度睇,係助長咗一班凡事都依賴的懶人。

本來一個願打一個願捱,係冇咩可以批評的。但在團隊運作上,就逐漸形成愛心大使咩都做哂,做埋班懶人的「阿四」。而班懶人就越黎越老奉,甚至連自己的責任都推埋比愛心大使。久而久之,愛心大使都會不勝負荷,團隊的運作就會面臨崩潰。

凡事追求結果的我,最近都忍唔住要插手,狠狠地插咗班懶人一嘢。實在離譜到不能接受,在活動開始前不足一小時,才玩失蹤,一個 whatsapp 就要愛心大使頂埋佢嗰份,有冇咁不負責任呀?

愛心大使一臉無奈,我就老實不客氣在 whatsapp 喪插條友。事後我有檢討過,係咪自己太燥底,又亂開火。經過一輪沉澱和討論之後,今次絕對不是一時之氣。佢玩臨時甩底已不是第一次,而愛心大使都幫佢頂咗好多次。每次佢都若無其事咁一點歉意都冇,如果咁都唔駛丙,以後點服眾?

佢可能完全聽唔入耳,亦有機會玩永久失蹤。但在整個團隊的利益上,我點可以縱容一個如此不負責任的人來破壞團結精神呢?

愛心大使們,都應該為自己設下底線,不要被人利用了自己的愛心。

沒有留言:

張貼留言