2013年6月4日 星期二

網絡欺凌

昨日在一個即時通訊群組中,有朋友上載了一段短片。短片不夠十秒,內容係一位朋友A君,和兩位小女孩 (另一對朋友夫婦的女兒) 在玩包剪 dup。當小女孩輸了之後,就要做一個很醜的表情,去模仿另一位朋友 E小姐,之後聽到很多人哈哈大笑。看似無傷大雅嗎?

如果我是E小姐,竟然有人用「醜化自己」來做遊戲的大懲罰,心裡一定不好受。這段短片還在朋友的通訊群組內流傳,作為一位女士,情何以堪?

該位A君,喜歡醜化身邊人來娛人娛己,本來就是很缺德的行為。佢仲要教小朋友做出不尊重別人的事,更加不知所謂。他務求要更多認同佢醜化別人的惡行,連小孩都不放過!

小女孩的母親,也在群組中見到此段短片。她好似覺得2個女沒有問題,仲在群組內笑埋一份。受害人E小姐仲係呢個家庭的好友,但好友不應要更加尊重嗎?如果作為她的好友要被踐踏的話,我就不想成為她的朋友了。

拍攝呢段短片的W君,在拍攝的過程,好似幾認同A君的做法。放了在群組之後,有班朋友仲落井下石,W君彷彿做了一件好事,令大家在沉悶的星期一帶來了歡樂。大家在揶揄之際,有冇考慮到E小姐的感受?

終於有位J君出來說句公道話,大家都是朋友,開下玩笑係無防,但令人不快就過火了。W君就即時認錯,求E小姐原諒。雖然我覺得佢咁大個人做野唔經大腦,但知錯能改,善莫大焉。

小女孩的母親,好似做左E小姐的代言人咁,話E小姐唔係咁小器,唔會嬲的。但我們認識E小姐的為人,自尊心好重,今次比人擺上檯玩,唔嬲就假!作為一位母親,不教好女兒要尊重人已經係失職,做錯事惹怒了人,仲要厚住面皮話人地唔會嬲你,有冇攪錯呀?

至於教小朋友醜化E小姐的A君,完全沒有半點歉意,好似被人打斷了玩人的興致咁,沒有在群組內發表任何訊息。

呢班人,大家都係朋友,點解會做出D咁既事?用傷害別人的方式去娛樂自己?仲要教小朋友做埋D咁野,係可恥定係可悲?


沒有留言:

張貼留言