2015年8月22日 星期六

挑戰

挑戰確實會令人成長。

呢幾個月,我要面對很多新事物,新工人、新電腦 (即係新 OS 和 MS Office 2013)、新 project 仲有新課程。所有事物都存在挑戰,我正在逐一破解和適應中。

最棘手的就係新工人,要令一個不需思考的人動腦筋真不容易。我請外傭都係做家務和帶小孩,看似手板眼見功夫,但我的新工人猶如一部機器,只懂做卻沒有腦。佢做家務係好好的,但面對我三個小孩就束手無策,比佢地玩返轉頭,到頭來家中秩序大混亂。

孻女最古惑,明知我唔准佢做的寧,就會叫新工人做。我唔准餵飯和抱,我工人做哂。我叫佢睇住三個唔好做危險動作,佢就掛住玩電話。我另一個工人好心教路,等佢錯少啲,就點知佢地為了爭吵,無視三個小孩正在搗亂。仲有太多,不能盡錄。

我問自己,係咪連一個工人都攪唔掂,係咪咁容易就換人,係咪咁輕易向困難屈服? Definitely not!如果我炒咗佢,等同宣佈自己無能,為自己在此劃上句號,絕對不能接受!

幸好有老公支持,我終於想到辦法,貫徹我的作風,用好短時間就處理到佢心態問題。Theory XY 看似落後的理論,原來對文化不高思考欠奉的人好有效!

完成哂我手頭上的挑戰後,我知下一步要挑戰甚麼了。人總要有目標,才會活得精彩!

沒有留言:

張貼留言