2015年5月18日 星期一

比賽

我的細仔有學普通話,久唔久都會去參加下朗誦比賽。平時聽佢講普通話,發音不太標準,有很多懶音,面對人群會好緊張,好明顯去比賽只係志在參與,訓練下自信心,求其有張證書比佢影下相開心下就算。

昨日細仔又有比賽,平時我係唔會通知其他人,但今次巧合地有親戚知道了,發了一段錄音來「鼓勵」佢,希望佢得到冠軍云云。可能一般人都會咁樣鼓勵小孩,不過我不認同。每個人最需要戰勝的,並不是其他人,而是自己。冠軍並不是甚麼鼓勵,反而是一種壓力,一種會毀掉人的壓力。

每次比賽,都抱著擴闊視野的心態去參加,才會有真正的得著和真正的成長。獎項只是錦上添花,不要太重視得失,你得到的才會越多。

我有此諗法,並不是我從未得過獎,所以諗呢啲嘢黎安慰自己。獎項只是一個時段的肯定,一場比賽完結後,另一場立即就開始了。這是一個沒完沒了的競賽,一時之高下又何足掛齒?

收到親戚的錄音之後,我細仔都回覆了「唔一定要攞冠軍㗎,咁樣比賽先會開心!」。Dearest son, I am proud of you!

沒有留言:

張貼留言