2015年4月13日 星期一

筍工

最近我朋友公司請人,講明有底薪有高佣金,有 training 仲要返五日,條件幾吸引,不過一睇就知係打新 market 的 sales 崗位。我幫佢 fwd 去朋友群組,睇下有冇人想搵 sales 工。

好快就有幾位朋友私訊我,問有冇唔係 sales 的工。會唔會攪錯咗啲嘢呢?我唔係 recruitment agency,唔會有好多工擺響度等你揀喎。

又另外有朋友私訊我,問係唔係 office 工。真係啼笑皆非,如果有客搵上門比你 sell 就唔駛出高佣金啦!梗係要你出去打啲新客返黎先值得有高佣金呀?

又想搵多啲錢但又唔願出多啲力,無言。

沒有留言:

張貼留言