2014年8月1日 星期五

Hea 媽心聲

大仔準備入小學,幼稚園攪了個小一模擬課程。當中有一部份叫做「記憶遊戲」,美其名即係默書啦。原來有部份家長唔知係默書,後悔冇同小朋友溫習。其實呢 D 所謂默書都係比小朋友習慣小學生活姐,第一次默得唔好仲有第二次,唔需要太「後悔」丫。下次記得溫就可以啦。

好勒,到第三次默書前夕的晚上十時,有家長求救話唔知聽日默咩。都晚上十點了,知唔知都唔緊要啦,反正咁夜叫醒小朋友串字都係入唔到腦,好好地訓返覺好過。

呢班家長,平時好似好緊張小朋友咁,因為小小事就對其他家長 (即係我) 惡言相向,但對學校事務就一無所知,奇怪。學校有哂通告,有哂範圍都可以話唔知要默書,唔知默 D 咩,自己檢討下啦。

默書都算,平時小朋友唔記得抄家課冊又緊張一大輪。比我就由得個仔唔好做,等佢返到學校面對下個後果,咁佢以後都唔敢不抄家課冊啦,駛咩咁緊張。

幼稚園姐,唔駛如臨大敵咁,幾時捱得完小學?

香港人,放鬆 D 啦!