2013年4月28日 星期日

英文

菲菲的好友,都有一位正在上K2的兒子。她和我的兒子,從兩歲開始就係同班同學,大家又住在附近,時常約出來遊玩,又交流下湊仔心得。我們的兒子都快要面對升小一的問題,因為我有三個小孩,如果三個都讀私校,加埋補習呀、課外活動呀、學校捐款呀、親子遊學呀等等開支,係一筆好龐大的數目,所以我一直都只會諗大抽獎,完全冇諗過報私校。但朋友只有一粒仔,佢就打算幫個仔報私校。

昨天有一間私校攪開放日,朋友約埋我一齊去。雖然唔諗住考姐,都可以去參觀下吖嘛,所以我抱住去玩的心情,帶埋小朋友去觀摩下。私校果然好識得 marketing,在場所有學生都說得一口流利英語。當我地想問路時,學生都係以英語對答。我的朋友平時比較少用英文,每到問路或問活動詳情時,都係我去問。其實睇佢的表情,我估佢都唔係好明學生們答左佢D咩。學校簡介又係全英文,表演又係英文,到處都係英文,唔知以為自己去左旅行。我朋友好想知簡介講D咩,又唔敢問我 (因為內容都幾長篇),最衰我個女又扭計,我唔得閒幫佢聽,所以簡介完畢都唔知講左乜… XD

之後同朋友食飯,閒談中佢不斷講佢個仔而家同鬼佬單對單學英文,又學珠心算,又拉小提琴,仲有幾樣都唔記得係咩,總之一星期七日都有野學。我個仔只係最基本的普通話、英文同數學,但我覺得已經好忙,如果學足七日我真係頂唔住。講起學英文,學校每2星期都會派一本英文故事書比小朋友,由家長導讀,再由老師評分。評分分三級︰Excellent,Very Good 和 Fair。朋友好自豪咁話佢個仔成日都攞 Very Good,間唔中仲有 Excellent 添呀!我個仔冇 1 on 1 Native English Teacher 都次次攞 Excellent,我諗我可以唔駛同個仔報呢D野了~ 

我知道原因既,唔係我個仔特別叻,而係我真係每天都比心機去同個仔讀本故事書。而家佢唔單止好快識讀本書,仲會執佢發音、聲調,好似朗誦咁,當然次次都 Excellent 啦!朋友平時好少教個仔讀學校的書,因為佢覺得學校程度太低。不過,朗讀故事書都係「學校成績」的一部份,佢時常忽略校內的功課,會唔會拉低左個仔的分數呢?而家求學真係求分數GA,學校的功課都處理唔好,仲要學咁多野,似乎係本末倒置喎。

再講深一層,菲菲有好多英文底子不好的朋友,佢地為仔女報多種英語課程,其實係想彌補自己心理上的缺失,同小朋友的能力和實際需要並沒有太大關係。我都希望小孩入一間英文小學,但我更希望身為龍的傳人,都要打好中文底子。時代不同了,北望神州係必然事實,不要只重英文而忘了中文和普通話都是很重要呀!

2013年4月18日 星期四

Remote Boyfriend

今日工人B同我講左單八卦消息…

B︰「A話打算做埋呢兩年,就會唔做返印尼。」
我︰「咁快返?佢個仔畢業嗱?」
B︰「唔係呀,佢男朋友叫佢返去呀。」
(呢位所謂男朋友,同工人A係唔識的,係A的爸爸介紹佢地拍拖,由開始到而家約一年,佢地都係用電話傳情。)
我︰「下?佢男朋友諗住養埋佢全家呀?」
B︰「唔係呀,A而家每個月都比錢佢男朋友。因為佢男朋友的農地失收,爭人好多錢,所以A幫佢還緊錢。」

唔係下化…

呢條友仔分明係騙財啦!(可能今年六月工人A放假返印尼時會比人騙埋色…) 咁都信佢既?

最大鑊係,工人A深信對方不疑,B提醒過佢幾次,A只係覺得B唔抵得佢有男朋友,完全冇諗過會比人呃錢。事實上已經係呃緊佢D錢,佢都要中個頭埋去既話,無說話好講了…

久遺了的周公

失眠係一個好困擾的問題。不知從何時開始,菲菲常常失眠,不到三、四點是睡不著。長期失眠有很多後遺症,精神差、記性差,慢慢連身體各部份都出現毛病。菲菲不敢去看西醫,曾經用中藥調理,但效果不太顯著。

最近,菲菲因為骨患的問題去看了一位自然療法醫生。呢位醫生係我和老公老朋友,我知佢開業很久了,但從來沒有想過去找他,因為我對自然療法的認識不深,唔知佢幫唔幫到我。老公建議我去找他睇下,就諗住姑且一試。點知一睇,佢就一次過找出我身體上很多的毛病。昨日去覆診時,我忽然想起長期失眠的問題,佢瞭解左情況之後,開左D營養補充品比我。只係食左一次,昨晚竟然可以成功在11時睡覺,今早未夠八點就起床,而且精神不錯呢!

呢位老朋友仲拍心口話,跟足佢指示,唔單止身體好,瘦返廿零三十磅都唔係問題!我心諗︰「承你貴言!」 XD

2013年4月17日 星期三

祝融不要來

除左火警演習之外,唔知大家有冇走過真正的火警?唔知點解,菲菲真係走過幾次真的火警,今日在睡午覺時又走了一次。

15號我失眠,一直到16號的上午八時半才入睡。睡到12點半時,工人忽然拍門,話全屋突然冇電,開門出去睇時見到有好多煙同埋有「火羅」味,所以即時來拍醒我。當時我都未知咩事,只聽見門外有好多人叫走火警,一時之間我都唔知係邊度有火警。工人話係對面單位的電箱冒煙,又有好多人跑落樓梯,我估情況唔多好。我驚到唔知點算,就打比老公。佢心急問情況,我又唔係太清楚,又聽到有人話要快D報警,都唔理得咁多,求其拎件外套,著住件爛鬼T、短褲、踢住拖,拎埋電話同手袋就逃離現埸。當時2個仔返左學,我就同工人連埋細女 (佢連鞋都冇得著就抱起走人) 就直衝落樓梯。

唐樓果然係有煙囪效應,整條樓梯都係煙,加埋好濃烈的「火羅」味,感覺好恐怖!一路落樓梯時,不斷有警察和消防上緊去。落到地面,個心先至定返少少。有位消防員黎問係邊層出事,我的工人以不太流利的廣東話想回答。為免阻礙救援的速度,就截住工人唔比佢講 (因為我怕佢講完消防員都聽唔明),直接講左出事樓層同位置,等佢地可以快D攪掂。

我地幾個就好似災民咁企響屋企樓下,咁都唔係辦法,就打電話比老公,睇下佢返到黎未。正當食飯時間,老公叫我地去搵間餐廳坐低等佢。我從未試過以如此「盛裝」在旺角周街行,但係都冇計,帶埋工人同個女去搵地方。我又唔敢去翠華,真係好異相,最後都係求其搵個地方閃埋一邊等老公返黎。等埋佢之後我地都去左食野,我都冇胃口,又擔心屋企會唔會著火… 好在食完野時已冇事,我地可以返上樓,不過全幢大廈都冇電。

返到屋企,都唔知有咩好做。冇電即係冇電視、冇電腦、連想搵D家務做下都唔得,因為樣樣都係「電器」,冇電好似整個空間停頓左。跟住就諗,都唔知幾時先至有返電,又要去買電筒,又要諗下今晚成家人點開飯… (冇電連飯都煮唔到)。好在2個仔的學校有延展服務,小朋友可以在學校逗留至八時,有老師跟埋功課同有飯食,所以就打電話比校長叫佢幫幫手。又要通知業主有單咁既野,業主話對面單位係劏房,可能因為咁電箱會有問題。不過佢地攪到全幢大廈冇電,點都會攪返掂的。佢都冇咩可以做,我又冇咩可以做,唯有等…

八時去接仔放學時,樓梯已有燈,相信好快會冇事。最終,晚上九時就有返電,而家先至可以將呢段經歷和大家分享。在寫呢篇文時心情都未完全平復,希望以後的日子不要再走火警,真係好驚!

2013年4月15日 星期一

同志出軌

本文內容有成人題材,未滿18歲的請離開~

菲菲有很多同志朋友,其中一對女同志時常都會見面聯誼。這對女同志並沒有宣佈出櫃,知道她們是一對的我估並不多。我和老公都係口密之人,所以我地知道佢地係咩關係。而當中的 TBG 係 PT 推拿師,昨日老公去拆骨時,TBG 忍唔住同佢爆左個密秘。

原來 TBG 本來並不是同志,但在最失落時得到 TB 的關懷。在她最脆弱的時候,就和 TB 發展了同志關係。佢地一起好似有2年多了,一直都相安無事。到最近,TBG 出軌了!她始終不是一個天生的同志,心底裡都渴望得到男人的愛護,所以她暪著 TB,和一位外藉男士搭上了。唔知係唔係食左咁耐齋,在好短時間內已發展到性關係,聽聞仲係好刺激果隻! (該煨!呢段內容係 TBG 在茶餐廳內講述比我老公知的,我估隔離檯的人都聽到哂… @@")

其實呢件事,係 TBG 出軌吖?定係佢決定要尋回真我呢?定係純粹想又保持住一段關係,但係又想滿足自己的慾望呢?我都唔知道。不過,既然發生了,我相信呢段同志關係要經歷一下考驗了。

2013年4月14日 星期日

心態才是永恆

昨日在一個面書群組內,有位媽媽問湊2個小孩是否很吃力。吃唔吃力,其實唔係講「工作量」,而係講心態。

菲菲有三位年幼小孩,正常黎講係好吃力的。事實上我都攪到五勞七傷,表面證據成立,湊咁多細路係好吃力的。雖然我真係周身骨痛,痛到連抱細女的力的冇,但係我唔認為呢D係吃力。有人會認為,菲菲有工人幫手,又唔駛返工,理應唔會吃力。當然唔係啦!工人只會幫忙做家頭細務,管教子女、安排起居生活、假日活動等等全部都要親力親為,唔通會旨意個工人會幫你教埋仔?

小孩要扭抱時,無論我幾累都會抱。通常一抱就抱兩個 (因為爭寵!),我估我D骨患就係咁「培養」出黎。小孩有爭執時,無論我幾累都會同佢地溝通,瞭解佢地的狀況再加以修正。三個小孩性格完全唔同,唔可以用一個單一方法去解決,往往係要用「多角度」去處理佢地的情緒,又要達至佢地心目中的「公平」,心力少D都頂唔住。

湊三個辛苦嗎?表面上真係唔容易,不過做媽媽係會超人上身,呢D所謂「辛苦」都不當一回事。當我在群組內分享湊三個其實都OK時,別人看在眼裡我好似講緊風涼話咁。唔通我會話佢地心態未夠強咩… XD

冇錯,我冇能力每個小朋友都悉心栽培,唔可能每個小朋友都比佢地學十八般武藝,亦都唔可能個個星期去迪迪尼當行公園,亦唔會一年去幾次旅行… 因為人多成本自然就好高,以上活動對於一個「大家庭」黎講實在係好吃力。不過三個小孩一同成長,我深信他們的溝通能力、社交能力甚至領導才能都比沒有兄弟姊妹的強。因他們在家已不斷受訓,呢D出黎搵食的「必殺技」比識八國語言、五種樂器更為受用!

菲菲堅信,教仔同跑數一樣,唔係講你做左幾多野,係做「對」幾多野!心態永遠係最重要的! ^^V

2013年4月12日 星期五

晴天霹靂

上星期盤骨突然劇痛,走去睇醫生時先至發現大檸樂… 頸椎鈣化 + 脊椎側彎仲有坐骨神經痛!天呀!可唔可以成棚骨換左佢呀?嗚嗚~~

而家唯有乖乖休養兼勤D覆診,希望可以控制到唔惡化啦…

2013年4月4日 星期四

免費 facial

連續兩星期,菲菲都有機會做免費 facial。

因為菲菲是某日本牌子化妝品的 die hard fans (光顧了20年,但大多數只買化妝品,極少用它的護膚品),而該品牌又常常有免費化妝、facial 等比會員試,於是上星期我就享用了一次幾唔錯的免費 facial。既然人家是大品牌,美容顧問都係訓練有素,每個細節都做得井井有條,每句說話都有本事令你想即時買它的產品。自知銷售功力深厚,等閒之輩係絕對 sell 我唔到的。不過人地招呼咁殷勤,當比下面都諗住求其買D野。點知呢個品牌的護膚品價錢遠遠超出我呢位無業師奶的筆直,唯有厚住面皮試完就走了。

昨日又有機會去試另一個名不經傳的牌子。事緣呢間公司投資了一筆很大的資金,但銷情極不理想,希望找人出點子救亡。我老公一向有幫不同銷售團隊做訓練,在友人引薦下約了昨天同呢間公司的管理層見面。老公始終是男士,對美容產品不太熟悉,所以找我去試一次,看看呢間公司的產品仲有冇得發圍。

在做 facial 期間,我不斷詢問每種產品的特別之處,但係美容師似乎唔係好懂得表達。一邊做我都感受到產品係不錯的,不過在我再三引導下,佢都講唔到產品的精髓,真係覺得佢地捉到鹿都唔識脫角。不過唔緊要,既然產品係有得做的,總會有方法嘛。

做完 facial 之後諗住傾下點樣可以幫下佢地公司,點知佢地不斷講公司前景有幾好,發展有幾順利,好多大品牌 (例如我上星期試做的那一間) 的產品都唔夠佢地勁云云,咁即係點呀?玩野咩… 又話公司生意唔掂搵人救命,到想幫你手時就講到自己天下無敵,咁即係唔駛我地幫啦~ 最好笑係明明自己冇生意都覺得勁個某大品牌,呢D係自我陶醉定係思覺失調呀?




和諧

如何處理家庭關係,其實真係唔容易。

既然已經成為了一家人,我對姑仔和叔仔都以禮相待,亦都教小朋友必須要尊重長輩。但是當這些「長輩」做出了對小朋友有壞影響的事,做媽媽的就要取捨。就是︰家庭「和諧」比較重要抑或小朋友的安全較為重要。菲菲盡量都會在保持家庭和諧的大前提下,去保護自己的小朋友。若過了我的底線,我就會放棄所謂的和諧。

如果姑仔不理的勸阻,都要抱著小朋友跑下樓梯…
如果在小女兒在公共交通工具上大叫大嚷,父母都在設法哄她冷靜時,姑仔又來指手劃腳扮專家…
如果叔仔無故彈小朋友的耳仔,彈到佢喊…
如果不斷有侍應在小朋友頭上「上菜」,我加以制止時被人揶揄…

我都盡了最後一點EQ去維持所謂的和諧不去爭辯,但是心中就有了鬱結。

為了舒緩我的鬱結和確保小朋友的安全,大家都係少見為妙,免得我為難!